0
 x 
Το καλάθι σας
D

ΑΠΟΓΕΙΩΣΤΕ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΑΣ

Κωδ: BNET006384
ISBN: 9604617044
ISBN 13 Ψηφία: 9789604617043
Υπότιτλος: 11 ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΩΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΑΣ
Συγγραφέας: DOYLE, SHAWN
Εκδότης: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
Τόπος Έκδοσης: Αθήνα
Έτος Έκδοσης: 2016
Μήνας Έκδοσης: 5
Γλώσσες: ελληνικά
Γλ.Πρωτοτύπου: αγγλικά
Δέσιμο: Μαλακό εξώφυλλο
Σελίδες: 143
Σχήμα: 21χ14
9,50 €
Περιγραφή
Η σωστή εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να κάνει τη διαφορά ανάμεσα σε μια εταιρεία τελματωμένη στη μετριότητα και μια εταιρεία κερδοφόρα πέραν πάσης προσδοκίας. Σε αυτό το ευανάγνωστο και απολαυστικό βιβλίο ο Σον Ντόιλ και η Λόρεν Άντερσον -και οι δύο καταξιωμένοι σύμβουλοι επιχειρήσεων- σας παρέχουν πρακτικές συμβουλές μέσα από έντεκα αληθινές ιστορίες επιτυχίας. Είτε είστε ιδιοκτήτης μιας μικρομεσαίας επιχείρησης, διευθυντής εξυπηρέτησης πελατών ή ένα απλό στέλεχος, αυτό το βιβλίο θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε ραγδαία τις επιδόσεις σας ώστε: - Να μετατρέψετε τους πελάτες σας στους φανατικότερους οπαδούς της επιχείρησής σας. - Να μειώσετε τις δαπάνες μάρκετινγκ χωρίς να μειώσετε το πελατολόγιό σας, βελτιώνοντας ταυτόχρονα τη φήμη της εταιρείας σας. - Να δημιουργήσετε ένα εργασιακό περιβάλλον στο οποίο όλοι οι εργαζόμενοι θα νιώθουν ενθουσιασμένοι και θα έχουν υψηλά κίνητρα. Οπότε... τι περιμένετε; Απογειώστε την Εξυπηρέτηση των Πελατών σας σήμερα!

ΝΕΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

14,35 €
14,35 €
14,35 €
13,30 €

Ζητήστε Προσφορά

Όνομα*
Παρακαλώ συμπληρώστε το όνομα σας
Email*
Παρακαλώ συμπληρώστε το email σας
Προϊόν*
Παρακαλώ συμπληρώστε θέμα για το μήνυμα σας
Μήνυμα*
Παρακαλώ συμπληρώστε το μήνυμα σας

Για να σου εξασφαλίσουμε μια κορυφαία εμπειρία, στο site μας χρησιμοποιούμε cookies.

Κατάλαβα